Gila ke Apa... 66 Orang Kanak-Kanak Dalam Satu Van - orangmuo.my

Post Top Ad

Gila ke Apa... 66 Orang Kanak-Kanak Dalam Satu Van

Share This
Sepasukan anggota polis di bandar Qianan, wilayah Hebei, Utara China amat terkejut apabila sebuah van 8 tempat duduk yang telah diubah suai membawa seramai 66 orang kanak-kanak lelaki dan perempuan berumur antara 4 hingga 5 tahun. Tanpa menghiraukan keselamatan, pemilik van telah mengubah suai van,  menggantikan tempat duduk dengan deretan bangku-bangku kayu. Pemandu telah diberikan surat saman kerana melanggar peraturan undang-undang pengangkutan  jalan raya. Lihat video...

15 ulasan:

Aqilah Azmi berkata...

GILANYAAAA RAMAIIIII

Unknown berkata...

sardin pun tak seramai tu kat dalam satu tin ehehehehehe...

kay masingan berkata...

kesiannya...

MUHAMMAD MURSYID berkata...

Kesian kat budak2 2 berhimpit2 dalam van..nsib baik xde yg pengsan..

Miecyber berkata...

Kreatif tetapi gila...

Unknown berkata...

ini bukan tin sardin dh nie !

Tanpa Nama berkata...

Aku benar-benar dapat mengatakan bahwa saya belum pernah membaca informasi yang berguna begitu banyak tentang Blogger: Orang Muo - Post a Comment. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada webmaster dari www.orangmuo.com.

chiLleD...!! berkata...

kesian kt budk2 tu..silap hri buln leh mati lemas..

Zasillah Ariffin berkata...

mana pegi mak bapak 66 orang budak ni??

Abu Bagi berkata...

gila tamak..huhuhu..nyawa beb.. nyawa..

Brilliant Marjan berkata...

maaf..sy gelak baca semua komen kat atas ni..tp kejam betul la! cian budak2 ni..mujur semua bernyawa lagi..

Ringgo berkata...

gila khinzir sungguh cina ni ..
nak kentut pun tak buleh camni ..
depa tak pikiaq keselamatan budak2 ni pon ..
pikiaq nak untung ja ..

Rara. berkata...

gila, kalo aku dah mati sesak nafas dalam tu.

Nazrul Ashraff berkata...

haha.. kepala otak dia la cam gitu.

anakberkam berkata...

kalau bas la, agak2nya brape orang boleh muat kalo buat mcm ni?

Post Bottom Ad