Proton Preve Mengancam : Lihat Iklan Komersial Proton Preve - orangmuo.my

Post Top Ad

Proton Preve Mengancam : Lihat Iklan Komersial Proton Preve

Share This
Sebutan sebenar  Proton Preve - " Pray Vae"  Boleh tahan.  Lihat Video komersial ni.

Sumber  Bolg Arena Kereta

10 ulasan:

1malaysia berkata...

wah bergaya jugak preve ni nak bookla esok.. support barangan 1malaysia he he

Tanpa Nama berkata...

Panggil saja Proton Amy Search...Peeeweeet. Orang yang bagi nama pun gila babi juga..susahsebut.

lulu berkata...

mesti harga mahal ni..tengok nama pun boleh agak ni..

Melati Qistyna's Mummy berkata...

Tgk perbandingan ngan vios n Honda, yg ni mmg mengujakan dr sume segi.... Terbaikk, Cuma napela p taruk Nama ni, hukk

Tanpa Nama berkata...

setuju dgn kawan2 kt atas tu... nak bubuh nama biarla yg mdh d sebut... habih tok nenek aku gerenti x reti nak sebut... baik je bagi nama preeett :)

Tanpa Nama berkata...

pre've tu perkataan yang telah diubah suai daripada perkataan Inggeris iaitu 'Proof' yakni 'bukti'. Perkataan ini juga dipinjam dan diolah daripada bahasa sepanyol yang membawa maksud 'memperuntukkan' sekaligus menggambarkan kereta ini adalah bukti keupayaan proton selepas 27 tahun penubuhannya dalam mengeluarkan produk yang bertaraf global.

harga dia pulak dr 62k - 75k.

thomas berkata...

cantik sunggah

M@W@R Q@SeH berkata...

mmg mengancam :)

Kak Mahh berkata...

Ada gaya

artikel menarik berkata...

proton ne sangar tenan uy.. kapan bisa beli... hehehehe

Post Bottom Ad