Campak Bayi Gara-Gara Dituduh Mencuri Telefon Bimbit - orangmuo.my

Post Top Ad

Campak Bayi Gara-Gara Dituduh Mencuri Telefon Bimbit

Share This
Peristiwa yang amat mengejutkan dan mengerikan telah berlaku di Zhengzhou, Wilayah Henan apabila seorang wanita mencampak bayinya ke atas jalan raya, kemudian menghentak-hentakkan kakinya berhampiran bayi tersebut kerana dituduh mencuri telefon bimbit.
Insiden bodoh ini berlaku apabila  seorang pelajar sekolah tinggi bersama saudaranya dengan seorang pegawai polis menghampiri wanita itu serta rakannya. Salah seorang saudara pelajar tersebut menolak wanita itu dengan kasar sambil menuduhnya mencuri. Tidak semena-mena wanita itu mencampakkan bayinya dan menghentak-hentakkan kaki di sisi bayi tanpa disedarinya sambil menjerit-jerit  kerana marah dituduh mencuri telefon bimbit pelajar itu. Kekecohan terus berlaku antara kedua-dua belah pihak Bayi malang itu dibiarkan menangis di atas jalan raya. Ibu bayi berkenaan segera ditarik jauh daripada bayi untuk mengelakkannya daripada terpijak bayi tersebut.

A policeman trying to calm the woman shortly before the horrific incident
Nasib bayi tersebut amat baik kerana tidak mengalami sebarang kecederaan teruk. Kedua-dua suspek dibawa ke balai polis untuk siasatan lanjut.

Aduhai... kalau terlalu  marah pun janganlah sampai campak-campak bayi kecil macam bantal buruk. Gila betul lah ibu bayi ni..

29 comments:

stingray said...

macam2 laa.....

Mr. Asada said...

giler lah.. kesian nengok baby atas jalan camtu je. mak dia ni dh lupa terus nasib baby..

tu nasib baik tak ada cedera apa2. kang terpatah tgn, cacat seumur hidup la baby tu..

Unknown said...

ade gak mak yg kejam camtuh ek....aduhai,kesian kau bayi...

RON said...

tak siuman ke apa ni? huhu

cikmin said...

eh..giler betul la yang campak bayi ni..yang ramai2 dok ada kat situ patung ke? gggrrrrrrrr! sensitip betul la cikmin dengan bayi2 ni...

Zazachan said...

ish..smpai mcm tu skali..cian bayi tu..

tamingsari said...

Bukan ape bro. Sebenornya dia nak campak talipon yg dia curi. Dalam keadaan panik tercampak bayi.

Pohon Subur said...

Hai Nabi, apabila datang kepadamu perempuan-perempuan yang beriman untuk mengadakan janji setia, bahwa mereka tiada akan menyekutukan Allah, tidak akan mencuri, tidak akan berzina, tidak akan membunuh anak-anaknya, tidak akan berbuat dusta yang mereka ada-adakan antara tangan dan kaki mereka[1472] dan tidak akan mendurhakaimu dalam urusan yang baik, maka terimalah janji setia mereka dan mohonkanlah ampunan kepada Allah untuk mereka. Sesungguhnya Allah maha Pengampun lagi Maha Penyayang. Al Mumtahanah:12

Rafi Harumin said...

cerita cerita kalau melibatkan kesakitan budak/bayi ni saya memang tak boleh tahan.. rasa nak 'begi' je kat pelaku tu... sabarrr...

hans said...

tar tu dah lah panas

Unknown said...

gila punya org,,,ish3

piewahid said...

perlu dpt rawatan psikiatri tu....

Rebecz said...

Belum pupus lagi ke manusia yang zalim cam mak bayi tu?

Papa Hero said...

buduh

Unknown said...

ada cable yg terputus kot pompuan tu..
pompuan yg normal tak kan sampai hati nak buat lagu tu..
sepatutnya..selepas polis tu sattle dgn urusannya: tempeleng je sekali..lihat tengok dia nak rasa sakit dak?
ingatkan ttg kesakitan bayi yg dicampak tu..

Belalang hijau Perisik said...

ade gak manusia mcm nie erk...

giller betul...

Unknown said...

mula2 nengok gambar tadi, berdebar rasa jantung

...hanya iman dan taqwa yang akan menyelamatkan umat manusia

Abg Din said...

mcm2 ada...

nuriz said...

peliknya..sifat2 kemanusiaan dah hilang

Boy said...

kesiannye baby tuh

azuan said...

orang macam nie pun ada huhuu

afzainizam said...

┌─┐ ─┐
│▒│ /▒/
│▒│/▒/
│▒ /▒/─┬─┐
│▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒
└┐▒▒▒▒┌
Peace no war...
Selamatkan Palestin.. Tanggungjawab Yang Wajib Ditunaikan ... Selamatkan Gaza!
Ratusan ribu rakyat Palestin berada di ambang kebuluran..

Misi KeAmanan dari kami…
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Sorry bebanyak agak ketinggalan lah banyak entry kamu... coz banyak hal sibuk ngan bagai-bagai urusan lah... Sorry...

issshhh ade gak ibu yang buat anak dia cam tu

Qafan said...

gilo ke apo mak budak tu...

papabear said...

dia inagt baby dia tu hanphone yg dia curi tu la tu... bangang!!!

Haffiz Al-Banna said...

macam2 sekarang noie yrk..
kesian baby tu..haha

Jenonymous said...

Aku risau jugak kadang2 bila pegang baby. Takut kalau TERjatuh. naya ooo

maktok.sarah said...

x sayang anak kot.. nyamuk gigit anak kita pun...kita lenyek sampai jadi lunyai... tak de perasaan atau x de akal?

Atif Hafiz said...

adess...x pasal2 anak yang jadi mangsa.....

Unknown said...

takde otak la ibu ni..bukan anak die pn yg salah..emosinye

Post Bottom Ad

Pages