Tahun 2011 Hadiah Paling Manis Untuk Orang Muo :) - orangmuo.my

Post Top Ad

Tahun 2011 Hadiah Paling Manis Untuk Orang Muo :)

Share This
Alhamdulillah... syukur ke hadrat Ilahi yang telah mengurniakan orang muo kejayaan paling  bermakna pada tahun 2011.  Dua orang anak orang muo baru saja selesai konvokesyen untuk menerima ijazah masing-masing.  
Anak sulung orang muo [foto atas] telah menamatkan pengajiannya  di UUM pada 2010, baru saja konvo pada 6 Okt 2011.
Ini pula anak yang ke-2 orang muo,  menamatkan pengajiannya di UKM pada Mei 2011 dan konvokesyen pada 24 Okt 2011.
Kini kedua-duanya telah bekerja dan orang muo sedang menanti kehadiran  menantu pulak :).  Doakan orang muo ye...mudah-mudahan berkat doa semua sahabat bloger, hajat orang muo akan tercapai... Amin.

26 ulasan:

Mat Som Sadona berkata...

Tahniah.1000X....anak2 adalah harta paling berharga di dunia ini.

zul permatang badak berkata...

tahniah...ilmu itu harta....
kejayaan anak2 dikongsi bersama....
tahun penuh makna.....tahniah sekali lagi...

Nazeri Harun berkata...

Tahniah le weh dr org Perak..

dina kasyah berkata...

bapa terbaek ni!
tahniah2
dina doakan moga hajat dihati org muo tercapai :)

SN berkata...

jubah konvo pink ke tu,fakulti sns keshtn..tp muke dia xpnh nmpk...hehe

Unknown berkata...

Wahhh! Tahniah. Semoga kejayaan terus menyusuri hidup mereka & dikurniakan jodoh yang baik. Amin.

anamizu berkata...

wahhh dah selamat konvo..
tahniah3!! :)




luv,
cik ana :)

Tanpa Nama berkata...

tahniah org muo!

stellaizz berkata...

taniah org muo....:)

author faethal berkata...

TAHNIAH!
Dapat menantu jgn lupa jemput ye tuan..

Onna berkata...

Assalam,

Tahniah & Tahniah, jangan lupa jemput kenduri kawin ek...bole gi sebab kg kitapun kat muo gak...

SCLover berkata...

tahniah orang muo..nanti dapat menantu jgn lupe jemput yer...insyaallah ..moga diberikan yang terbaik..

Unknown berkata...

tahniah orang muo...boleh laa titipkan resepi bagaimana mendidik anak cemerlang...berguna untuk orang seperti saya jadikan teladan..

Unknown berkata...

wah.. tahniah orang muo...

POLARIS berkata...

tahniah buat busu, induk, aina n shafik...

Ringgo berkata...

tahniah org muo ..

Pia berkata...

"tahniah dari saya...kejayaan anak2 kebanggaan ibu bapa.."

caliph shuriken berkata...

congratz tuan umah ^^

kpah k-poh Sharifahnor berkata...

tahniah..memang jadi kebanggaan lah yaaaa...
sy pun..anak sulung akan konvo hujung tahun ni..pastu yg kedua pulak tahun depan...
syukur..

thomas berkata...

Tahniah Bro,pengajian dah tamat,menantu pula ditunggu.

aima berkata...

wah..dua sekali...tahniah tahniah...bapa mithali...khee

amna berkata...

tahniah buat anak-anak pakcik orang muo :)
amin moga cepat dapat menantu dan timang cucu :)

org muo berkata...

terima kasih kpd semua sahabat bloger..bloger tak kira usia... tua atau muda kita ialah bloger :)

Belalang hijau Perisik berkata...

tahniah!
sama2 tumpang gembira utk keluarga org muo :)

+dieabella+ berkata...

wahhh tahniah...!!!=)

Melati Qistyna's Mummy berkata...

Alhamdulillah dan tahniah..... moga cepat2 dpt menantu plak :)

Post Bottom Ad