Subscribe Us

Pernah Tengok Penghujung Pelangi? Ni Dia...

Seumur hidup kita memang amat sukar untuk mencari dan melihat hujung pelangi yang cantik berwarna-warni.  Lain pula dengan seorang pengguna lebuh raya di UK amat bertuah kerana dapat melihat dengan matanya sendiri penghujung pelangi betul-betul di atas sebatang jalan lebuh raya yang dilaluinya.  Beliau sempat merakam gambar peristiwa paling hebat yang belum pernah dialami selama ini. [dailymail.co.uk]


Post a Comment

16 Comments

Miecyber said…
Cool....
Raizan_2317 said…
Subahanallah! Lawa ciptaan Allah!
blog-tips-kurus said…
tengok di sini je.. :-)
deem said…
bertuahnya dia...pelangi memang cantik :)
Pia said…
"saya pun sllu tertanya2 di manakah hujung pelangi....sbb selalu nampak pelangi tp tk penah tgk hujungnya.."
SN said…
ingtkn hujung pelangi kat awan...
Unknown said…
Sejak dari kecil selalu tertanya-tanya akan penguhujung pelangi. Ini sangat2 menabjubkan. Alhamdulillah.
Kaio said…
fuyooooo.. daysat nye..

www.kaio.my
Pondok Usang said…
ade sekali tu tengok kat berita.. berlaku kat amerika tak silap... pelangi tu songsang... terbalik.. dunia dah nak hujung zaman kan...
caliph shuriken said…
akhirnya, dpt jgak tgk ^^
Ringgo said…
ropa2nya pelangi jatuh kat UK ..
Subhanallah..Maha Suci Allah dengan Keindahan Ciptaan-NYA :)
terimakasih kawan sudah berbagi informasi
Unknown said…
santek!!!
Anaasuria said…
waaaa.... ingatkan ujung nya jatuh ke laut.. hihi..
Adam Idris said…
kalau dalam kartun, penghujung pelangi ada emas....hahahahaha kartun
ASSOYFINGER67 said…
salam....suhanALLAH.....cantek!!