Pernah Tengok Penghujung Pelangi? Ni Dia... - orangmuo.my

Post Top Ad

Pernah Tengok Penghujung Pelangi? Ni Dia...

Share This
Seumur hidup kita memang amat sukar untuk mencari dan melihat hujung pelangi yang cantik berwarna-warni.  Lain pula dengan seorang pengguna lebuh raya di UK amat bertuah kerana dapat melihat dengan matanya sendiri penghujung pelangi betul-betul di atas sebatang jalan lebuh raya yang dilaluinya.  Beliau sempat merakam gambar peristiwa paling hebat yang belum pernah dialami selama ini. [dailymail.co.uk]


16 ulasan:

Miecyber berkata...

Cool....

Raizan_2317 berkata...

Subahanallah! Lawa ciptaan Allah!

blog-tips-kurus berkata...

tengok di sini je.. :-)

deem berkata...

bertuahnya dia...pelangi memang cantik :)

Pia berkata...

"saya pun sllu tertanya2 di manakah hujung pelangi....sbb selalu nampak pelangi tp tk penah tgk hujungnya.."

SN berkata...

ingtkn hujung pelangi kat awan...

Unknown berkata...

Sejak dari kecil selalu tertanya-tanya akan penguhujung pelangi. Ini sangat2 menabjubkan. Alhamdulillah.

Kaio berkata...

fuyooooo.. daysat nye..

www.kaio.my

Pondok Usang berkata...

ade sekali tu tengok kat berita.. berlaku kat amerika tak silap... pelangi tu songsang... terbalik.. dunia dah nak hujung zaman kan...

caliph shuriken berkata...

akhirnya, dpt jgak tgk ^^

Ringgo berkata...

ropa2nya pelangi jatuh kat UK ..

BlogS of Hariyanto berkata...

Subhanallah..Maha Suci Allah dengan Keindahan Ciptaan-NYA :)
terimakasih kawan sudah berbagi informasi

Unknown berkata...

santek!!!

Anaasuria berkata...

waaaa.... ingatkan ujung nya jatuh ke laut.. hihi..

Adam Idris berkata...

kalau dalam kartun, penghujung pelangi ada emas....hahahahaha kartun

ASSOYFINGER67 berkata...

salam....suhanALLAH.....cantek!!

Post Bottom Ad