Tauke...Saya Nak Cari Topi Keledar Yang Macam Ni... Ada Tak :) - orangmuo.my

Post Top Ad

Tauke...Saya Nak Cari Topi Keledar Yang Macam Ni... Ada Tak :)

Share This







Helmet hasil rekaan marketing agency Good Almaty, Kazakhstan.

14 ulasan:

zati embong berkata...

ni kalau jat jmpa org pkai helmet cmni mau bleh terlanggar bntot orang 2.sbb ralit duk kejar kagum punya psal.hahaha

Nurmaisarah Ismail berkata...

Kagum hemet kepala botak, sure gempak gila bila pakai kan !

org muo berkata...

zati: he he..ye btul2 mat rempit pun ikut teruja jgk

Lea Isnawi berkata...

nak beli jugak!
ada ke jual?

Firdaus Life berkata...

ahahaa menarik sangat rupa helmet ni

Alif Haris berkata...

hahahaha .. cantik helmet :D

ILA HonEyBuNNy berkata...

hehe...

xberani la nak pakai helmet cmne...

nanti banyak lak mata memandang...ehheh

Green Apple berkata...

menarik ni... bila bawak moto polis ingat x pakai helmet...hehe

Tanpa Nama berkata...

huhu..mantap.. :D

Miecyber berkata...

Boleh melekakan pemandu lain di jalan raya nie...
Bahaya ooo.
Silap silap boleh jadi punca kemalangan kerana terlalu asyik melihat penunggang dan pembonceng motor yang pakai topi keledar nie..

Seri Bahasa berkata...

kalau malam ni boleh terkejut makcik2 kita nanti...

Leeza berkata...

uniknya..hehe

Ringgo berkata...

hebat pala depa noo.. nampak otak tu ..

syiela berkata...

hahahaha... sure banyak kemalangan masa bru di perkenalkan

Post Bottom Ad