Bagaimana Jika Sedang Memandu Tiba-tiba Ular Muncul di Cermin Depan Kereta Anda? - orangmuo.my

Post Top Ad

Bagaimana Jika Sedang Memandu Tiba-tiba Ular Muncul di Cermin Depan Kereta Anda?

Share This
Pengalaman ngeri yang tidak dapat dilupakan! Begitulah yang dialami oleh seorang ibu muda, Puan Rachel Fisher yang sedang dalam perjalanan pulang ke Memphis selepas melawat ibunya di Cordoba.
Walaupun dalam keadaan terkejut dan ketakutan Puan Fisher bernasib baik kerana masih dapat mengawal keretanya dengan kelajuan 65 batu sejam apabila seekor ular tiba-tiba muncul dan menjalar di cermin depan SUVnya.

Sambil menjerit dan ketawa hysteria, suaminya merakamkan kejadian itu dengan kamera telefonnya dan kemudian memuat naik video di YouTube, di mana ia telah menarik puluhan ribu pengunjung you tube hanya dalam masa tiga hari.Lihat video...ngeri..
Pasangan itu percaya ular tersebut telah menjalar masuk ke dalam bahagian enjin kereta mereka pada malam sebelumnya apabila mereka meletakkan kereta berhampiran kawasan yang semak dengan pokok-pokok. Ular itu menjalar keluar setelah bahagian enjin menjadi terlalu panas.

9 comments:

deem said...

eee...geli dengan ular

eikieyn said...

aiyak..klau kin kene..kin berenti terus tepi jalan..jerit2! :P

Noor said...

alamak....tkutnyer tgok ular tiba2 ada depan mata kita....

Firdaus Life said...

wahh ular nak naik kereta jugak.. gila saiko..

p/s : anda pun dah lama ijau.. hehe :)

Rozita Ceritaita said...

wah... nasib baik tingkap keta tu tutup... kalau tak mesti dia dah masuk dalam kan...

Miecyber said...

Bahaya tul...

Anaasuria said...

kalo saya otomatik angkat kaki ngan tangan, geli.. abih keta sapa nak drive.. ??

a loqman said...

sesuatu yang menyeramkan sob

nuf4u said...

larilah bro

Post Bottom Ad

Pages