Kaum Nabi Luth Akhir Zaman Bersorak Gembira - orangmuo.my

Post Top Ad

Kaum Nabi Luth Akhir Zaman Bersorak Gembira

Share This
Tarikh 24 Julai menjadi hari pertama perkahwinan undang-undang untuk pasangan seks sama jantina di Negeri New York. Kini NY merupakan negeri ketujuh di AS yang menyertai Connecticut, Iowa, Massachusetts, New Hampshire, Vermont dan Washington DC pada senarai tempat di mana pengamal perkahwinan sejenis gay dan lesbian boleh mendaftar perkahwinan mereka mengikut undang-undang perkahwinan.
Sebulan yang lalu, Dewan Senat NY mengundi meluluskan rang undang- undang keluarga yang membenarkan perkahwinan sejenis dengan majoriti 4 undian. Undang-undang yang berkuat kuasa pada 24 Julai telah ditandatangani oleh Gabenor.


" Kaum Luth pun telah mendustakan ancaman-ancaman ( Nabinya ). Sesungguhnya Kami telah menghembuskan kepada mereka angin yang membawa batu-batu (yang menimpa mereka ), kecuali keluarga Luth. Mereka Kami selamatkan di waktu sebelum fajar menyingsing. Sebagai nikmat dari Kami. Demikianlah Kami memberi balasan kepada orang-orang yang bersyukur. Dan sesungguhnya dia ( Luth ) telah memperingatkan mereka akan azab-azab Kami, maka mereka mendustakan ancaman-ancaman itu. (QS Al Qamar 33-36 )"
[Ajaran dalam agama Kristian sendiri melarang perkahwinan sejenis.  Mereka ini ialah orang-orang yang engkar lalu membuat keputusan mengikut hawa nafsu semata-mata]

15 ulasan:

Seri Bahasa berkata...

bila manusia telah lupa akan asalusul kejadiannya segala apa yang terlarang adalah halal bagi mereka...
azab Allah tetap akan menimpa terhadap mereka2 yang membelakangkan hukum2 Allah...

Dinar Anhar berkata...

Prah dah, kiamat makin dekat aja deh kalo gini mah

Unknown berkata...

umat akhir zaman

Ringgo berkata...

bila agama dah ditinggalkan .. tiada apa yg apa yg mustahil bg mereka ..

Lea Isnawi berkata...

nauzubillah.
dunia sudah menghampiri penghujung

putra merdeka berkata...

gua cilok posting lu bro...tq

simanis berkata...

takut nya tengokkk...
ape dah tak de perempuan kah???

kan Tuhan jadikan manusia berpasang pasangan...

Mereka tu tak cerdik...

Leeza berkata...

manusia zaman sekrang..isyh2
**moga dijauhkan

mohd roslee berkata...

perosak mereka semua ni.. elok mampus jer..

umiawadah berkata...

apa perlu kita buat?hanya perlu tingkatkan iman kita wahai umat Islam semua!

SYARIFF HAIKAL berkata...

mcm harammm...

Khairol Ikhwan berkata...

hmmm, gay ..

terkadang tu agak terkilan dengan semua yg terjadi.. salah siapa?.. tu je persoalan yg selalu bermain kat kotak minda... tapi yg persis nya adalah terletak pada iman dan akal kita sendiri..

kita pun tahu perkara mcm ni ada, tapi apa yg kita buat?.. huhuu

Unknown berkata...

ape nk jadi la ngan dunia akhir zaman ni...

Afiq Din berkata...

ape rase seyh

Unknown berkata...

suka2 time akhirat nnt nanges..

Post Bottom Ad