Pernah Kena macam Ni? - orangmuo.my

Post Top Ad

Pernah Kena macam Ni?

Share This
Pernah kena macam ni?  Kasihan.  Wanita malang ini semestinya tidak akan lupa sepanjang hayatnya akibat kejadian yang memalukan.  Penumpang malang ini dalam perjalanan di bandar Maanshan, wilayah Anhui China, apabila pemandu bas tidak sabar menutup pintu sedangkan kepalanya masih terjulur keluar semasa menaiki bas tersebut, tanpa disedari oleh pemadu bas leher wanita itu terperangkap pada pintu bas.
Nasib baik rakan wanita itu menyedari kejadian tersebut lalu segera menjerit memberitahu pemandu bas supaya berhenti dan membuka pintu semula.
Dia meninggalkan bas itu dalam keadaan kesakitan. Wanita itu malu untuk menaiki semula bas itu dan berlalu pergi sambil menggosok lehernya yang sakit tanpa membuat aduan. [dailymail.co.uk]

26 ulasan:

Chan berkata...

kesian gile!

Mat Som Sadona berkata...

Yg peliknya jurukamera amatur sekarang ni ada di mana2 saja ceruk dunia ni. Pantang ada yg aneh, bahan jenaka, mereka snap. Sekarang tak boleh buat silap di kalayak umum.

~nsar~ berkata...

kesiannya dia..

org muo berkata...

en mat som :skg semua h/pon ada kemera bro..snap lps tu pass kat wartawan atau terus ke sykt surat kabar :)

M Fizan berkata...

ngeri2..sob2

SCLover berkata...

huh... geramnya...dulu ada kes, kat selayang .. disebabkan driver bas yg tak sabar, warga emas yg belum sempat turun sepenuhnya dari bas - telah jatuh dan mengalami kecederaan...

FF berkata...

kecian... sakit pat.. malu pun pat.. cukcukcuk!! :P

Unknown berkata...

kesiannya..ngeri jugak tengok ni.adoi..

Miecyber berkata...

Sakit dan malu....

Mesin ATM Untuk Ikan Di Pulau Tioman

feyza berkata...

aduhh sy y rasa skit..~

Tanpa Nama berkata...

aduh...

mohdhazlan Dreadlock berkata...

adoi ...xsempat nk lompat ke ...huhu

SITI ARFAH berkata...

Ish3 . Mmg trsgtlah keciann . Tp alhmdulillh la ade jugk yg prasan. huhu

asliner berkata...

uish..
sakit woo..

PenDekAr LauT berkata...

Perghh.. Nasib x putus.. kes naya tu..

umiawadah berkata...

cuba lihat orang ramai yang didalam bas tersebut,buat 'dono' je..memang selfish..

soutulmujahid.com berkata...

kesian... dah la sakit.. malu plak tu

MOK&SONS berkata...

alamak..kesianya,adeh..

Unknown berkata...

mesti sakit..
kesian nya..
yang dalam bas tu tak perasan ke?depa mcm tak peduli je..

Unknown berkata...

kasihannya perempuan tu...

Pamie berkata...

sakit tu..yang orang kat luar sibuk ambik gambar je..ishk

Ringgo berkata...

pemandu tu sepatutnya lebih bertanggungjawab dengan kejayanya terhadap penumpang ..

Pink berkata...

mesti sakit, rasa bengal je kepala dia T__T

APAN berkata...

haha...macam2
tpi kalau kita pasan gambo yg disnap tu cantik je...mmg rezeki la dpt snap momment camtu.haha...

Alif Haris berkata...

adooii sakit tuu .. huhu~

www.myobw.com berkata...

boleh patah tengkuk kalu camtu... 'jadah sungguh pemandu bas tu!' apa ke buta ke orang blom turun lagi dia dh tutup pintu bas tu! ngek sungguh!

Post Bottom Ad