Manusia Paling Berbau...Langsung Tak Mandi Lebih 37 Tahun - orangmuo.my

Post Top Ad

Manusia Paling Berbau...Langsung Tak Mandi Lebih 37 Tahun

Share This
Mungkinkah lelaki ini manusia paling berbau di dunia?  Encik Kailash Singh, 65, tidak pernah mandi dan memotong rambutnya yang sudah mencapai 6 kaki panjang sejak tahun 1974, sejurus selepas beliau berkahwin dengan isterinya Kalavati Devi, 60 tahun.  
Apabila ditanya mengapa dia bertindak sedemikian, alasannya beliau amat  percaya dengan  nasihat seorang tok guru bahawa dia akan mendapat seorang anak lelaki bertuah sekiranya mengamalkan petua tidak mandi.  Encik Singh kini mempunyai 7 orang anak perempuan. Isterinya pernah mengugut tidak mahu tidur dengannya namun sia-sia saja kerana Encik Singh tetap bertegas dengan tindakannya itu. 

Setiap hari Encik Singh menghabiskan hari-harinya dengan lembu peliharaannya alam cuaca sangat panas 47C.  Namun dia hanya melakukan 'pembersihan' dengan 'mandi unggun api' pada setiap malam sambil menghisap marijuana, berdoa kepada Tuhan Hindu Siva dan menari di sekeliling unggun api.
'Beliau  lebih rela mati daripada mandi dan hanya seorang anak lelaki boleh menukar fikirannya. Ia telah berlalu bertahun-tahun dan  kini saya sudah biasa dengan keadaannya

"Saya belum mempunyai anak lelaki, jadi saya tidak akan membersihkan diri  lagi.  Mungkin apabila saya dilahirkan semula barulah saya akan mandi," katanya. [dailymail.co]

18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bucuk ! haha !

kajaharuna berkata...

euwwww...
kesian bini si singh ni...

umiawadah berkata...

kadang-kadang perkara yang pelik2 ni suka sangat orang yang tak beriman buat...nasib baik dia orang kafir...

Mr. Asada berkata...

tak waras dah lelaki ni.. sian sungguh family dia.

thomas berkata...

boleh pengsan kalau pergi dekat.

IeDa berkata...

sungguh pelik org ini..

Tanpa Nama berkata...

Ikut suka dia ...

Unknown berkata...

erkkk...cemaner nak hidup kalau tak mandi?...saya kalau jam dah sbelas pagi kalau belum mandii..kepala dah pening...huhuhuh xboleh leee kalau tak mandi...

Dzasc Skachers berkata...

bro.. selama wadud blaja ilmu perbandingan agama kan, tak dinafikan lagi.. kebanyakan kepercayaan orang india memang macma gitu.. :)

zati embong berkata...

huhuhu.ni nk speechless ni.huhuhu.abeslah,ni ada smpai ke abes umur x mandi ni.

Seri Bahasa berkata...

mengalahkan kambing kalau macam ni...

aimanina berkata...

err, dia tak rasa melekit atau melengas ke kat badan dia toh? haishh! =,=

Unknown berkata...

pelik-pelik le depa kat sana tu...

Pojiepooh Abdullah berkata...

Percayakan sangat tok guru tah datang dari mana tah tuh. Eiii pengotor!

PojiePooh; Hanya Satu...

Ringgo berkata...

bau depa masyaAllah ..
sapa la yang p bersuara kat dia mcmtu..

Zasillah Ariffin berkata...

adoiii lah haiiii

Niena Muhammad berkata...

mak aih.. org yg cmni pn ada gak ke.. adeh,...

www.myobw.com berkata...

lagi laa ngek... selama 37 thn x mandi perggg.... bau dia mesti pure punye.... skali p dekat ngan dia mau pengsan sebulan... hahaha!

Post Bottom Ad