Lensa Kamera? Tumbler? - orangmuo.my

Post Top Ad

Lensa Kamera? Tumbler?

Share This
Unik kreatif & inovatif...bekas air lensa kamera.  Seorang wanita menuangkan air ke dalam bekas air berbentuk seperti lensa kamera, di Huaibei, Timur wilayah Anhui China. [Photo/Asianewsphoto]
Pelbagai cara kreatif dan inovatif untuk melariskan barangan di pasaran. Sebuah syrarikat pengeluar barangan di China telah mereka bentuk dan memasarkan  bekas air  atau 'tumbler' berbentuk lensa kamera sehingga menjadi tumpuan orang ramai kerana bentuknya yang cantik seolah-olah seperti lensa kamera yang sebenar tertera dengan jenama kamera popular.  Bekas air  lensa kamera begitu  popular di kalangan peminat fotografi di Internet.

10 ulasan:

Ana Joe berkata...

uishhh...kreatif gilerr..

nak jugak satuuu...hehehe.

Ce'gu JAERA berkata...

keratif dan inovatif... hebatt

Adinda Amy Sensei berkata...

kreatif tul penciptanyeee..

haffizmohdnoor berkata...

wah! cool lah nak beli satu hehe

Unknown berkata...

salam..mohon link blog sy,blog tuan dh dilinkkan..t.kasih

MJ berkata...

utk peminat2 gadget boleh nihhh... heheh

Nohtakh ujan berkata...

jgn tersalah tuang pulak kat dlm lense yg betul.hancus...

Firdaus Life berkata...

ok memang kreatif dan menjimatkan duit. x yah beli bekas baru

Yaya berkata...

perghh, gila lah! macam macam zaman skng ni kan!

cikAna berkata...

wow.... teruja tgk.. :) impian mmg nak beli dslr nie

Post Bottom Ad