Lensa Kamera? Tumbler? - orangmuo.my

Post Top Ad

Lensa Kamera? Tumbler?

Share This
Unik kreatif & inovatif...bekas air lensa kamera.  Seorang wanita menuangkan air ke dalam bekas air berbentuk seperti lensa kamera, di Huaibei, Timur wilayah Anhui China. [Photo/Asianewsphoto]
Pelbagai cara kreatif dan inovatif untuk melariskan barangan di pasaran. Sebuah syrarikat pengeluar barangan di China telah mereka bentuk dan memasarkan  bekas air  atau 'tumbler' berbentuk lensa kamera sehingga menjadi tumpuan orang ramai kerana bentuknya yang cantik seolah-olah seperti lensa kamera yang sebenar tertera dengan jenama kamera popular.  Bekas air  lensa kamera begitu  popular di kalangan peminat fotografi di Internet.

10 comments:

Ana Joe said...

uishhh...kreatif gilerr..

nak jugak satuuu...hehehe.

Cigu JAERA said...

keratif dan inovatif... hebatt

Adinda Amy Sensei said...

kreatif tul penciptanyeee..

haffizmohdnoor said...

wah! cool lah nak beli satu hehe

Unknown said...

salam..mohon link blog sy,blog tuan dh dilinkkan..t.kasih

MJ said...

utk peminat2 gadget boleh nihhh... heheh

Nohtakh ujan said...

jgn tersalah tuang pulak kat dlm lense yg betul.hancus...

Firdaus Life said...

ok memang kreatif dan menjimatkan duit. x yah beli bekas baru

Yaya said...

perghh, gila lah! macam macam zaman skng ni kan!

cikAna said...

wow.... teruja tgk.. :) impian mmg nak beli dslr nie

Post Bottom Ad

Pages