Tuah Sekeping Gambar Kembar Enam di Facebook, Oprah Winfrey Menghadiahkan $250,000 - orangmuo.my

Post Top Ad

Tuah Sekeping Gambar Kembar Enam di Facebook, Oprah Winfrey Menghadiahkan $250,000

Share This
Tuah sekeping foto unik " Rozonno dan Mia McGhee bersama kembar enam mereka"  - Olivia, Madison, Rozonno Jr, Yosia, Elia dan Ishak - muncul dalam rancangan talk show Oprah hari ini selepas mereka menjadi sensasi di internet.  
Tuah yang tidak disangka bermula apabila Mia memuat naik foto yang sungguh unik dan menarik  di halaman Facebooknya. Seperti orang lain, Oprah Winfrey amat tertarik dengan gambar tersebut lalu ingin menemui mereka. Dalam rancangan bual bicara, pasangan itu berkata kepada Oprah, bagaimana sukarnya untuk mengurus bayi kembar enam, tambahan pula kos yang tinggi diperlukan.  Mereka memerlukan 50 diapers dan 30 botol susu sehari sedangkan Rozonno hanyalah seorang pekerja di syarikat perkhidmatan mencuci karpet.  Di akhir rancangan, Oprah telah menghadiahkan keluarga Rozonno $ 250,000 kredit di Walmart serta berbulan madu di Las Vegas.
Pasangan ini telah berusaha mempunyai bayi selama tiga tahun sebelum akhirnya beralih ke rawatan kesuburan.

Rozonno McGhee hugs Oprah after learning she has given them $250,000 in credit at Walmart and a long overdue honeymoon in Las Vegas
Gratitude:  Mia McGhee is comforted by her husband as she breaks down in tears at Oprah's gift

22 ulasan:

Nor Moscow berkata...

anak-anak adalah rezeki sebenarnya! kan dah terbukti tu...

nazc berkata...

smart giler...ha ha ha ha

Nina Juliana berkata...

memang cantikpun.. kedudukan anak2nya tu, menarik betul..

Nohtakh ujan berkata...

gambar tu memang unik.memang patut dpt hadiah.ada tak org malaysia yg dpt kembar banyak.

Nohtakh ujan berkata...

gambar tu memang unik.memang patut dpt hadiah.ada tak org malaysia yg dpt kembar banyak.

Pengumpul Blog berkata...

menarik dan unik.

Sarah Nabila berkata...

comelnya baby2 tu..tgh tido pun leh senyum..(^_^)

cik panadol berkata...

cute seyh....rezeki anak-anak tu....

Cheqna berkata...

rezeki..cute gambar anak2 tu. :-)

naqiah berkata...

kreatif gler gambar dy...

ain revival berkata...

wahhh~ramainya...
lawa kot anak2 dy pose..hhuhu~

.:|kamaryeah|:. berkata...

nice~ perfect sgt~

Kak Lia berkata...

rezki anak2....cantik pose dia...

kut kt m'sia ni ada yg kaya2 sudi nk sumbang pd org yg susah/miskin pun dh kira bagus......ini..dh kuar dlm tv..baru le memasing berebut....nk hulur.....

Dkna Abza berkata...

rezeki anak2 ada dimana sj...Allah tlh menjanjikan semua nie :)

eikieyn berkata...

nice and creative. :D all the babies are smiling while they are sleeping. ^_^

eMMe berkata...

mmg unik, n rezeki anak2~

wongcrewchild berkata...

menakjubkan..

farhana sahri berkata...

6 tu??cne la perot dia kn..hehee

POLARIS berkata...

heeeee...comel2...peh tu kreatif...

azis fotografi berkata...

Foto Unik, i Like it

Unknown berkata...

mmg bertuah dia...
bukan snang oprah tu nk kasi..
ringan beban pasni:)

Ann berkata...

best tol tgk baby2 tu landing

Post Bottom Ad