Jarang Berlaku : Gorila Melahirkan Anak Kembar - orangmuo.my

Post Top Ad

Jarang Berlaku : Gorila Melahirkan Anak Kembar

Share This
Seekor Gorila Gunung telah melahirkan sepasang anak kembar jantan 3 Februari yang lalu di  Taman Nasional Gunung Berapi, Rwanda.  Pada ketika ini tidak lebih 800 ekor gorila gunung masih wujud di seluruh dunia.  Amat jarang sekali gorila Rwanda melahirkan anak kembar dan ini adalah kes yang kelima berlaku.  Biasanya gorila melahirkan seekor anak setiap empat tahun sekali.

15 ulasan:

Nancypoh berkata...

Ni kira beruntung la kalau dapat tengok Gorilla yg ada anak kembar ..mana zoo kat malaysia yg ada gorilla spesis ni ya??

Penangkap Rabit Terbaik

Miecyber berkata...

Gorilla spesel nie...


Hutang isi rumah mencecah RM 557 bilion

Qastalani® berkata...

pergh.. cukup hensem gorila nih! Eh, tapi betina!

Join Giveaway paling Mudah di Mak Qaiser!

Firdaus Life berkata...

ahaks comei tol gorilla dan anaknye itu

Unknown berkata...

etete.comell.

♥Kekniss Eberdeen♥ berkata...

yahaha...comel la pulak..??

Unknown berkata...

wow amazing ni...twin mesti seronok mak gorilla tu hehe

saiful berkata...

800 ekor seluruh dunia?mcm nak hampir pupus je.

Adinda Amy Sensei berkata...

salam taaruf buat orgmuo..

waahh...so cute anak gorila tu kan..hehhehe

Unknown berkata...

Wah..interesting betul. Jarang dengar ni.

Unknown berkata...

kembar? senang la dia, takyah beranak lagi lepas tu....
cute je dukung baby dia...walaupun...

Aefa Aerisya berkata...

wah.. tak sangka gorila pon leh lahir ank kembar ek.. thnx for the info :)

dea berkata...

wow.. gorilla pict so sexy ya... naluri keibuannya mungkin yg membuatnya begitu...

salam...

Nohtakh ujan berkata...

aku nak tumpang komen gak...
gorrilla kalau kembar sebijik mcm sama je dgn semua gorilla selurh dunia ni..hehe

yahaya berkata...

menarik2..

Post Bottom Ad