Aneh Tetapi Benar : Bayi Dalam Kandungan Bergerak Dan Berpusing Begitu Kuat - orangmuo.my

Post Top Ad

Aneh Tetapi Benar : Bayi Dalam Kandungan Bergerak Dan Berpusing Begitu Kuat

Share This
Umum kita mengetahui bahawa bayi yang sihat dalam kandungan ibu akan bergerak-gerak atau menendang-nendang perut ibunya. Berlainan sekali dengan seorang ibu dari Peranchis terpaksa mengalami situasi mengandungkan bayi yang sangat aktif sehingga nampak jelas pergerakan bayi terlalu agresif. Kita akan berasa cemas apabila melihat bayi ini bergerak dan berpusing dengan begitu kuat sehingga kelihatan perut ibu berombak-ombak di semua bahagian. Sungguh luar biasa..saksikan video ini...

EMBED-Aliens like moving baby - Watch more free videos

21 comments:

Nancypoh said...

Wah..belum kluar tp dah aktif kat dalam tu..tak sakit ke tu?? psst, aku balum pernah mengandung..

kak gojes said...

alahai..mmg sakit tu..huhuhu

Zanans said...

mntk klua cepat kot...

fiqkbe said...

adoi ngeri nyer..

eko susilo said...

Mengerikan, tak sakitkah die? Istri sye kmrn tak macam tu pun dah sakit sangat kt nye/

Anonymous said...

menakutkan!

Biela Sapine said...

sakit ke ??

ShaNaz said...

Pengalaman aku dulu ms bb gerak2 aktif juga la tp tak se aktif ni..erkk..hehehe..tak sakit cuma rs geli geleman.. bila kita pegang lg dia menekan..kdg2 terbonjol keluar..huhuhu

Pia said...

sy pernah rasa pengalaman mcm ni masa pregnant ank ke3,10 thn dulu..aktif sgt dlm perut,..smpai saat melahirkn..dia berpusing mcm tu lah..tp bila dh kuar jd sebaliknya,sensitif,kuat merajuk,manja...

miss nina said...

baby tu semangat nak tengok dunia luar agaknya :)

Mr. Asada said...

kalau fikir2, tak berbunyi lak baby dalam perut ea. kalau dalam perut pun dah berbunyi, mesti lebih gempak.

Yassin Sulaiman Aap said...

Begitu kebesaran dan kekuasaan Allah.
Jom singgah ke akuanakpahang tak kenal maka tak cinta. "Segalanya disini suka duka sebuah kehidupan."

Kak Mahh said...

Tanda kebesaran ALLAH

emieysandra said...

sgt aktif..
Subhanallah, semuanya kehendak Allah s.w.t.

'Athifah Markzzaki said...

wah! menggeliat ke ape tuh.. hehe. mesti lahir nanti terlebih aktif. ;)

aitotyati said...

subhanallah,

dalam benda hidup ade benda hidup.

Allah je boleh buat (^_^)

sud@is said...

hidup didalam gelap gulita, subhanallah
pengorbanan ibu yang besarrrr

sibersensasi said...

nice sharing

noa said...

takut nye

Qastalani® said...

sgt menakjubkan kn? lincah sgt dia!

sy dahulu pun smpt amik video jgk


p/s: jom kita pegi jalan-jalan, nak?

Mama JnJnJ@Sue@Anang said...

salam..
baby saya juga seaktif itu..sangat teruja bila dia bergerak dengan kuat, rasa berdebar2 pun ada :-)

Post Bottom Ad

Pages