Teh Tarik Thai - orangmuo.my

Post Top Ad

Teh Tarik Thai

Share This
Anda sudah biasa melihat aksi Juara Teh Tarik Malaysia. Bagaimana dengan aksi pembuat teh tarik Thai. Mari saksikan viseo berikut. Anda pasti terpegun melihatnya..

17 ulasan:

ubipanas berkata...

gaya bukan main... gyahahaha.. sdp sgt ke tu? hihihi

ab@h_Izz berkata...

ingatkan cni je yg minum t.tarik ni...r.canai ada juai sekali tak?

wanie m'nJ berkata...

mak aih,power uh!!
tp kalau rasa ayo tu payau,tak boleh jugak..haha

Cikgu Q berkata...

amboi..dah mcm gula getah dia tarik benda tu. huuh

noreed berkata...

dulu f&n ada anjurkan pertandingan teh tarik kan? skrang dah tak ada dah.

zulkbo berkata...

salam..
tu dia..punya panjang tarik
jangan masuk lalat sekali udah..huhu

CETUSAN SEIKHLAS RASA berkata...

Memang bergaya tapi takut pening pulak nak minum teh tariknya sebab dah bawa pusing-pusing gitu...hi.hi.hi...

azremy berkata...

ni baru champion

K I E R A berkata...

Style gila lah.

Kaw ke tak teh tarik tu ?

HAHA ;D

Mr. Asada berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Mr. Asada berkata...

hebat gak dia buat. pusing2 statik dah macam patung menari dalam musicbox je. hihi =P

Mawar Merah berkata...

Wuhu...terernye dia tarik teh tu. Ensem juge.. hihi

Amir Izzat berkata...

wow! terer..best lah..ahaks...air ke apa yg dia guna tue? heheheh

Tuah Anugerah berkata...

fuyooo.. power tu..

.::: Princess MOMOY :::. berkata...

smooth giler dia tarik dan menari2


Mereka ini sangat GOJES !
Peristiwa itu masih menhantui diriku...
Nak Lagi Pendrive MURAH ?

Tanpa Nama berkata...

Ya, mungkin karena itu

Tanpa Nama berkata...

co szukalem, dzieki

Post Bottom Ad