Kalimah Syahadah Pada Buah Tembikai - orangmuo.my

Post Top Ad

Kalimah Syahadah Pada Buah Tembikai

Share This
Seorang penjual buah-buahan, Suprijadi menunjukkan buah tembikai yang tertera tulisan arab dengan jelas kalimah 'Lailahaillallah'  di Gentengkali Surabaya' Indonesiabaru-baru ini. SubhanaAllah!

17 comments:

fiqkbe said...

wow!! betul ke ni?

Athur Alam said...

Subhanallah.. inilah salah satu bukti keagungan Allah SWT..

ghost said...

leh caya ker nie...tak nampak mcm kena ukir masa buah nie masih muda lagi ker?

Mr. Asada said...

errr...

EzzEddin said...

erkk betul ke nie..subhanallah

farysa said...

mcm btol je
kalau ukir nmpk cm lain skit
subhanallah

Kalamhati said...

subhanallah..

si para para said...

mesej yang tersembunyi...

cGi0 said...

moga kita semua di beri petunjuk.. subhanallah.

zuanxi

Idalara said...

Subhanallah..tiada yg mustahil bagi Allah.

klANA said...

kun fa ya kun...

ira said...

kuasa Allah..

Encik MamaT said...

betul ke ni?

hisham said...

bolih pecaya ke dengan indon ni.
aku dah faham perangai indon.
dulu dikatakan ada bayi dalam perut bolih baca ayat2 suci AL-QURAN.last..alat pemain keset diletak celah kangkang perempuan yang mengandung tersebut.
bab2 ugama ni pihak indon memang bijak menipu.
sebab itu negara mereka tak renti2 dilanda musibah.
jangan percaya ngan indon....nanti bini,anak dara atau laki korang dikebas.
dah banyak kes berlaku.
ira_yoshidah tak teringin nak lari ke lombok ke?
gurau jer...

Unknown said...

aisey...
cam cantik jer tulisan tue..
btuil ker ni tertera
harap2 penjual tu x tipu

sud@is said...

subhanallah, kalau lah perkara tidak dinmanipulasikan

nazc said...

believe it or not~ the choice is yours,

Post Bottom Ad

Pages