Future 2010 Cars : Yang Mana Satu Idaman Kalbu - orangmuo.my

Post Top Ad

Future 2010 Cars : Yang Mana Satu Idaman Kalbu

Share This
Berikut orang muo paparkan model-model kereta yang sedang dan akan berada dalam pasaran dunia  pada tahun 2010. Sukar untuk diperkatakan betapa cantik dan canggihnya. Orang muo juga sudah berkenan dan jatuh hati dengan model terkini yang akan dipasarkan tidak lama lagi. Nak tahu lihatlah sendiri dan pilih yang mana satu menjadi idaman anda...Sila catatkan ulasan anda..
M1

M2
 

M3


M4

M5

M6
 

M7


M8

M9

Setelah semalaman membelek-belek menelek-nelek, meninjau2..akhirnya orang muo mengambil keputusan memilih kereta no 10 di bawah ni. Walaupun ramai orang Malaysia sendiri mengatakan kereta buatan Malaysia banyak ragamnya , begitu beginilah..orang muo tetap dengan pendirian..belilah barangan buatan negara sendiri...Lagipun kualiti kereta keluaran Proton semakin baik dan membanggakan. 

Proton Waja Baru Replacement. Coming soon
M10
 
 
Kata orang kalau hendakkan sesuatu itu biarlah sesuai dengan pendapatan dan kemampuan  diri sendiri,   " ukur baju di badan sendiri" bak kata peribahasa Melayu. ..tetapi jika anda mampu untuk memiliki model yang di atas tu apa salahnya...

19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cantik nye kereta2 kt atas tu...

tp mampu ke nk beli??

piewahid berkata...

"Kata orang kalau hendakkan sesuatu itu biarlah sesuai dengan pendapatan dan kemampuan diri sendiri, " ukur baju di badan sendiri" bak kata peribahasa Melayu. .."

TEPAT SEKALI. SOKONG 100%

JijahJambu@Jj berkata...

mampu pakai kete Malaysia je skang ni ... hehehe .. lawa gak aper ...

Nor Hayati B. berkata...

wooaahhh!!
hebatnyer keta tuhh!!
tak mampu den..wikiki..

ASaDa RyutaRo berkata...

lawa jugak waja baru tu ea.. dah ada kat pasaran skrg ke?

nabilpotter berkata...

smart la...

uncle berkata...

perghh ini barulah dikatakan "menjalar" di jalan raya yang sebenarnya

Tanpa Nama berkata...

cantik sungguh kete2..msti mahal...find me a car than can drive me to heaven...heeh

azman berkata...

mcm keta batman

Admin berkata...

waa..cantiknye kereta...

http://coretanmayaku.blogspot.com/

Zikri Husaini berkata...

mana yang termampu jela...lagi mahal lagilah banyak pulus nak maintainence ...

scya lollita berkata...

ah .
kalau ira ,
asal yg boleh naek .
ketapi powb xpe .
HAHA .

Syafiq Kadiran berkata...

walopon secanggeh mne kete, aku suke giler BMW 3 series!!!

Tanpa Nama berkata...

Salam perkenalan.
Dah byk kali sgt Kak G ternampak anda di blog2 .. alang2 join jer ler.

yanmie berkata...

tumpang jerit sini jap...klik dell dan celcom berodben, sb dh abis limit 60 post...bapak bizi giler mlm nie yea...hehee

Lifestyle berkata...

wah sepertinya saya tidak mampu untuk membeli mobil semewah itu.....
yah paling nga sudah bisa membayangkan....
salam kenal gan.... blognya ku follow ya, klo berkenan follow balik y...

Kang Ozy berkata...

waduh kapan ya bisa dapet mobil diatas
wah bisa jadi motivasi agar lebih giat berusaha
salam kenal...
da ta follow, follow balik ya...

al-basri berkata...

wahhh...yang M9 tu saya berkenan, bukan nak beli, cuma berkenan.
tapi yang M2 tu nampak macam ikan buntal, seram orang kampung saya tengok...hehehe

terima kasih sahabatku

Tanpa Nama berkata...

lawa nye kete itam tu..
mesti mahal berjuta2..hu3

Post Bottom Ad