The Smallest Woman In The World - orangmuo.my

Post Top Ad

The Smallest Woman In The World

Share This
 Kenadie Jourdin-Bromley – known around the world as “the littlest angel”, was born Feb.13, 2003, weighing just 2 lbs, 8 ounces.

17 comments:

Reen said...

ya Allah!
kecik nye.
aku lak telebey besar!
ceit. tak bersyukur.

Keyyah said...

dr kecik sampai kebesar kena pakai bj kanak2 je..

Unknown said...

Hikmahnya utk kita bersyukur diberikan kesempurnaan oleh Allah swt..

jed_biru said...

cute

❤ princess ❤ said...

owh, cute!

khai said...

macam2 rasa ada bila tgk, sedih, terharu, betapa besarnya kuasa Allah.

al-basri said...

semoga saja dia panjang umur...
selalunya yang luar biasa begini ada masalah kesihatan yang boleh muncul secara tiba2..

terima kasih informasi.

Penulis Rindu said...

salam ziarah ye...ada ole ole dari orang kampung ye..sudi menerimanya ye

Syahrul Iman said...

wah..comelnya..kecik sangat..bukti kekuasaan ciptaan tuhan =)

KiFli MaLLy said...

lebih rendah dari meja tu....maksudnyer paras pinggang ker???

Aidi-Safuan said...

mak aih...keciknya! subhanallah!

Mr. Asada said...

keciknya!! dah macam anak patung..

senang nak bagi makan ni, sesuap dah kenyang.. hihi

Amira Putri said...

hah! ni penah tgok dlam channel E!. kcik gler, comel jer bler dier ckap..
ader sorang tu lagi kecik, da 17 taun tp kecik mcm baby 11 month jer..
nice infoo!

Unknown said...

badan kecil berjiwa besar lebih baik dari badan besar berjiwa kecil

segalanya dicipta untuk manusia yang mahu berfikir

Unknown said...

cumelll nye dia..


korang suke mengomen??ape jom masuk mengomen kat bilik aku plak
Bilik Tidur Cik Puan Ienafazlyna

Arisa Mihashi said...

comel macam anak patong. bersyukur dengan ape yg ade.

WNA said...

mksdnye die dah 7 thn la ek.
kecik nye la hai.
buleh masuk tadika seumur hidop ni. :P

Post Bottom Ad

Pages