Kawan Atau Lawan? - orangmuo.my

Post Top Ad

Kawan Atau Lawan?

Share This

6 comments:

Temuk said...

Salam orang muo
Bunyi macam helang hitam yg menenggek berkata, golonganku kecil, tapi mengontrol ekonomi hutan belentara ini. Golonganmu besar, tapi kamu mentadbirnya saja. Terbang tadbirlah laju-laju. Helang besar macam akur.

ALoNa CintamaniszLite said...

mcm geng sekutu dan sekufu je ni, hehe..
seranggg!!!!!!

aida said...

suami isteri tu...hehe

mantan said...

om,

kalau unggas itu diadu domba, maka bermusuhanlah mereka!

Anonymous said...

Burung mengingatkan aku betapa lemahnya seorang lelaki yang memerlukan seekor spesis ni untuk membawa dua biji batu berbanding seorang perempuan yang boleh bawak dua buah gunung selamba jer,wakakakaka.....

Days said...

kawan? lawan? i rase sedara la hee

Post Bottom Ad

Pages